Intra|Hallitus

Tehokkaat perustunnit

TEHOKKAAT PERUSTUNNIT / TEHOTREENI


Body
Body on kattava tunti, jossa noin puolet tunnista tehdään liikkuvaa aerobista osaa, nostetaan sykettä ja saadaan hikeä päälle. Askeleet ovat helppoja ja tehokkaita ja saat ohjaajalta vaihtoehtoisia liikkeitä oman kuntosi ja kehosi mukaan. Toinen puoli tunnista keskitytään isoihin lihasryhmiin harjoittamalla kattavasti lihaskuntoa. Tällä tunnilla treenaat koko kropan kerralla! 
Välineet: Oma jumppamatto

Circuit training
Tunti kehittää sekä lihaskuntoa että kestävyyttä. Sykettä pidetään ylhäällä kiertämällä liikkeestä toiseen. Kierrosten välissä pidetään juomatauko. Liikkeissä käytetään monipuolisesti harjoitteluvälineitä ja kehonpainoa. Tunti sopii kaiken ikäisille ja -kuntoisille.
Välineet: Oma jumppamatto

Core + liikkuvuus
Rauhallinen tunti, joka yhdistää lihaskunto- ja liikkuvuusharjoittelun toimivaksi kokonaisuudeksi. Tunti alkaa lämmittelyllä, jonka liikkeet valmistavat kehoa tuleviin harjoitteisiin, haastavat tasapainoa ja lisäävät liikkuvuutta. Core-osuudessa keskitytään erityisesti keskivartalon syvien vatsa- ja selkälihaksien harjoittamiseen. Tunnin loppuosa koostuu liikkuvuusharjoitteista sekä loppurentoutuksesta.
Välineet: Oma jumppamatto

Kahvakuula
Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa käytetään pääasiassa kahvakuulaa. Tunti sisältää kahvakuulaharjoittelun perusteet ja keskeisimmät kahvakuulaliikkeet. Tunti kehittää monipuolisesti sekä lihas- että aerobista kuntoa sekä vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia.
Välineet: Oma jumppamatto

Keppijumppa
Keppijumppa on todellista terveysliikuntaa. Tavoitteena lihaskunto ja -hallinta, koordinaatio, liikkuvuus ja nostamisen perusteet. Keppijumpan perusliikkeillä vartalon isot lihasryhmät toimivat tehokkaasti ja sykettä ylläpitäen.
Välineet: Oma jumppamatto

Kuntojumppa
Jumppa on helppoa ja tehokasta perusjumppaa mukavalla musiikilla ja kannustavassa hengessä. Tunti sopii hyvin aloittelijalle, mutta tunnin tehoa voi helposti soveltaa myös kokeneemmalle sopivaksi. Monipuolinen tunti ilman koreografioita ja hyppyjä. Hikistä, tehokasta ja simppeliä!
Välineet: Oma jumppamatto

Lihaskuntojumppa
Tehokas lihaskuntotunti, johon voi osallistua sekä vasta-alkajat että edistyneemmät kuntoilijat, jokainen oman kunnon mukaan. Tunti sisältää lyhyet alkuverryttelyt, lihaskunto-osuuden sekä lyhyet palauttavat venyttelyt. Voi sisältää myös sykettä nostavia osuuksia, mutta ei koreografista askellusta. Tunnilla keskitytään yksinkertaisiin, mutta tehokkaisiin lihaskuntoliikkeisiin.
Välineet: Oma jumppamatto

Tehotreeni
Tehotreeni on kohtuullisen raskas ryhmäliikuntatunti, joka kehittää monipuolisesti kuntoa ja vahvistaa kehoa. Tunnit sopivat aktiiviliikkujille ja jonkin verran treenanneille, jotka nauttivat vauhdikkaasta menosta ja itsensä haastamisesta. (Voimisteluliitto)
Välineet: Oma jumppamatto

PILATESFUNC
PILATESFUNC on hauska konseptitunti joka yhdistää pilateksen ja musiikin saumattomaksi energiatujaukseksi. Pilates-periaatteen mukaisesti tunnin liikkeissä keskitytään keskivartalon syvien lihasten hallintaan, eli voimantuottoon ”powerhouse:sta” sekä liikkuvuuden ja tasapainon parantamiseen. Tunnilla liikutaan sekä vauhdikkaasti että rauhallisemmin, mutta aina hyvällä fiiliksellä. ”POWER IN DA HOUSE :D ! "
Välineet: oma jumppamatto