Intra|Hallitus

Sijaisohjaajat/peruutukset

MANKKAAN KOULU ON TOISTAISEKSI KÄYTTÖKIELLOSSA RIKKOUTUNEEN JÄTEPUMPUN VUOKSI

Seuraavat korvaavat vuorot pidetään:

- Ma keppijumppa: Toppelundin koulu maanantaisin klo 20.00-21.00. 
- Ti Lavis: Laajalahden koulu tiistaisin klo 20.00-21.00
- Ti Circuit: Niittykummun koulu tiistaisin klo 19.00-20.00
- La aamujumppa: Tapiolan koulu lauantaisin klo 11.30-12.30
- La teematunti: Tapiolan koulu lauantaisin klo 12.30-13.30
- Su aamutunti: Mankkaanpuron koulu sunnuntaisin klo 10.30-11.30
- Su iltatunti: Mankkaanpuron koulu sunnuntaisin klo 17.00-18.00

Keskiviikon Niska-selkä ja Body -tunnit joudutaan valitettavasti toistaiseksi perumaan. Mahdollisista muutoksista tiedotamme sähköpostitse sekä nettisivuillamme


Lasten nuorten ja perheliikunnan tunnit:
- SU Perheliikunta  Mankkaanpuron koululla: 1-3v. klo 15.30-16.15 ja 3-6v. klo 16.15-17.00
- TI  Akrobatiavoimistelut Mankkaanpuron koululla: 7-9v. klo 17.00-18.00 ja 10-12v. klo 18.00-19.00
- KE Nuorten Akrobatiavoimistelu Mankkaanpuron koululla klo 17.00-18.00

 

TUNTIPERUUTUKSET/ Syksy 2018

 PVMTuntiPaikkaLisätietoja
TO29.11.Lasten ja nuorten tanssit
Barre
Mankkaanpuron kouluKoulu tarvitsee salia omaan käyttöönsä
SU2.12.Perheliikunta - > pidetään ulkojumppana!
Sunnuntaijumpat
Mankkaanpuron kouluKoulu tarvitsee salia omaan käyttöönsä
TI4.12.The Mix ja YogaFuncMankkaanpuron kouluKoulu tarvitsee salia omaan käyttöönsä

 

 SIJAISOHJAAJAT / Syksy 2018
 PvmTuntiPaikkaSijaisohjaaja
TO29.11.Flamenco -> pidetään salsatuntintaNiittykummun koulu (yläsali)Maija Pelttari
Ti4.12.Lihaskuntojumppa ja kehonhuoltoToppelundin kouluJohannes Saarinen
Ti4.12.JoogaLaajalahden kouluKirsi Kankaanpää

 

Core & liikkuvuus
Rauhallinen tunti, joka kehittää keskivartalon tukilihaksia sekä rentouttaa kehoa ja mieltä liikkuvuus- ja venytysliikkeillä. Tunti alkaa lämmittely osuudella, joka valmistaa kehoa harjoitteisiin, haastavat tasapainoa ja lisäävät samalla liikkuvuutta. Core-osuudessa haastetaan keskivartalon lihaksia. Tavoitteena on vahvistaa erityisesti vatsalihaksia ja selkää huomioiden myös syvien lihasten aktivoimisen. Tunnin loppuosa sisältää liikkuvuusharjoitteita, jotka pääosin koostuvat dynaamisista venytyksistä. Tunti päättyy loppu rentoutukseen.