Intra|Hallitus

Lauantain aamujumppa ja teematunnit kevät 2018

 

Lauantain ensimmäinen tunti on kehonhuoltopainotteinen herättelyjumppa ja toinen tunti vaihtuvien teemojen teematunti. Osallistua voi molemmille tai vain toiselle tunnille.

 

 

PvmAamujumppa klo 10-11OhjaajaPvm Teematunti klo 11-12Ohjaaja
20.1.AamujumppaMari Sarekoski20.1.Tanssillinen jumppaMari Sarekoski
27.1.Aamujumppa Joanna Gefwert27.1.Rumbita® FiestaJoanna Gefwert 
      
3.2. Ei tuntia - koulun oma käyttö    3.2.Ei tuntia - koulun oma käyttö   
10.2.PERUTTUPERUTTU10.2.PERUTTUPERUTTU
17.2.Aamujumppa Elisa Mäkinen17.2.KuntojumppaElisa Mäkinen
24.2.Aamujumppa Kaisa Tiira-Vahala24.2.JazztanssiKaisa Tiira-Vahala
      
3.3.Aamujumppa Kaisa Tiira-Vahala3.3.JazztanssiKaisa Tiira-Vahala
10.3.Aamujumppa Kaisa Tiira-Vahala10.3.JazztanssiKaisa Tiira-Vahala
17.3.Aamujumppa Elina Vastakoski17.3.RopeSkippingElina Vastakoski
24.3.Aamujumppa Elina Vastakoski24.3.RopeSkippingElina Vastakoski
31.3. Pääsiäinen - ei tuntia    31.3.Pääsiäinen - ei tuntia    
      
7.4.Aamujumppa Pauliina Varjonen7.4.AerobicPauliina Varjonen
14.4.Aamujumppa Noora Helander14.4.KehonpainoharjoitteluNoora Helander
21.4.Aamujumppa Elina Vastakoski21.4.AikuisakrobatiaElina Vastakoski
28.4.Aamujumppa Pauliina Varjonen28.4.AerobicPauliina Varjonen
      

 

 

Rumbita® Fiesta 
Kirsi Kannaksen kehittämällä flamenco-tanssiin perustuvalla tunnilla kuka tahansa oppii tanssimaan! Tunnilla yhdistyvät tanssin ilo sekä helppo, mutta ilmaisuvoimainen liikekieli.

Jazztanssi
Johdatus jazztanssiin! Jazztanssi on monipuolinen tanssimuoto, jolle on ominaista rytmiikka, dynaamisuus, ilmeikkyys sekä kehonosion irtonainen käyttö(isolatio). Jazztanssissa musiikki tukee voimakkaasti liikettä. Tunnille ei vaadita aiempaa tanssitaustaa, vaan tutustumme jazztanssin perustekniikkaan rauhalliseen tahtiin. Noudatamme tanssitunnin tuntikulkua (lämmittely, tekniikkaharjoitteet keskilattialla, lihaskuntoharjoitukset, salin poikki -harjoitukset sekä koreografia/ tanssisarja loppuun). Asuna mielellään ihonmyötäiset, tanssiin sopivat varusteet. Tunnilla ollaan joko sukilla tai paljain varpain (myös päkiäsuojat ja jazztossut käyvät).

Ropeskipping-tunnilla nostetaan hiki pintaan, vahvistetaan luustoa ja haastetaan koordinaatiota. Tunnilla tutustutaan hyppynaruun välineenä, lämmitellään ja muistellaan tuttuja hyppyjä ja harjoitellaan erilaisia hyppyjä ja variaatioita. Tunti soveltuu kaikille, jotka ovat kiinnostuneet ropeskippingistä, hyppimisestä tai kunnon treenistä narun kanssa. Tervetuloa! 

Kehonpainoharjoittelu sopii kaikille lähtötasosta riippumatta. Oleellista on oman kehon kuuntelu ja omien rajojen tunnistaminen. Tunnilla tehdään rauhalliseen omaan tahtiin kehon voimaa ja liikkuvuutta lisääviä harjoituksia erilaisia alkuasentoja hyödyntäen. Mukaan tarvitsee vain jumppamaton ja juomapullon.

Akrobatia-tunnilla harjoittelemme pääasiassa omalla kehonpainolla tehtäviä liikkeitä jokaisen oman tason mukaan. Aluksi lämmitellään ja valmistaudutaan akrobatian maailmaan kehonhallintaa vahvistavilla harjoitteilla, minkä jälkeen harjoitellaan perinteisiä akrobatialiikkeitä ja niiden variaatioita. Tunti soveltuu kaikille akrobatiasta ja kehonhallinnasta kiinnostuneita. Ei vaadi ennakkotaitoja tai kokemusta akrobatiasta.