Intra|Hallitus

Joulunajan jumpat

Tervetuloa maksuttomille joulunajan ryhmäliikuntatunneille!

Tunnit ovat kaikille avoimia eikä ennakkoon tarvitse ilmoittautua. Koulujen ulko-ovet pidetään lukittuina tuntien ajan. Ohjaaja tulee avaaman oven noin 10min ennen tuntia ja lukitsee ovet taas tunnin alun jälkeen. Saavuthan siis ajoissa paikalle. Mukaan tarvitset oman jumppa-alustan.

Olemme myös ottamassa liikunta-, kulttuuri- yms. seteleitä vastaan maanantaina 10.12.2018 ja 17.12.2018 klo 18.45-19.10 Tapiolan koululla (pukuhuone nro 4). Erityisesti jos setelisi vanhenevat vuonna 2018, kannattaa tulla maksamaan kevään 2019 jumpat!  Tammikuulle tulossa myös lisää vastaanottoaikoja, päivitämme niitä seuran sivuille vuoden alussa. 

 

Ma 10.12klo 19.00-20.00LavisPauliina VarjonenTapiolan koulu
Ti 11.12.klo 18.00-19.00CircuitEliisa LaamanenLaajalahden koulu
Ti 11.12.klo 19.00-18.00KehonhuoltoEliisa LaamanenLaajalahden koulu
To 13.12.klo 18.00-19.00LatinoFitMaija Pelttari Laajalahden koulu
Ma 17.12.klo 19.00-20.00LatinoFitMaija PelttariTapiolan koulu
Ke 19.12.klo 18.00-19.00TehotreeniEliisa LaamanenToppelundin koulu
To 20.12.klo 18.00-19.00Body välineilläVirve JokinenToppelundin koulu
To 20.12.klo 19.00-20.00Rumbita FiestaJoanna GefwertToppelundin koulu
To 3.1.klo 18.00-19.00TehotreeniEliisa LaamanenToppelundin koulu
To 3.1.klo 19.00-20.00Yin-joogaJohannes SaarinenToppelundin koulu
La 5.1.klo 10.00-11.00LihaskuntojumppaRani SaarinenTapiolan koulu

 

Sisäänkäynnit ja kartat kouluille:
Laajalahden koulu
Tapiolan koulu

Toppelundin koulu

 

Tuntikuvaukset

Lavis-lavatanssijumppa
Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoro, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Kuten lavatansseissa, LAVIKSESSA tanssitaan kaksi samaa tanssilajia peräkkäin ja tunnilla soi perinteinen suomalainen lavatanssimusiikki. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi, silti lähdet tunnilta hikisenä.

Circuit training
Tunti kehittää sekä lihaskuntoa että kestävyyttä. Sykettä pidetään ylhäällä kiertämällä liikkeestä toiseen. Kierrosten välissä pidetään juomatauko. Liikkeissä käytetään monipuolisesti harjoitteluvälineitä ja kehonpainoa. Tunti sopii kaiken ikäisille ja -kuntoisille.
Välineet: Oma jumppamatto

Kehonhuolto
Rauhallisella tunnilla hemmotellaan ja huolletaan kehoa. Harjoituksissa keskitytään lempeästi ja omaa kehoa kuunnellen parantamaan ryhtiä, liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä rauhoittamaan mieltä. Tehostaa treenistä ja arkielämän stressistä palautumista.
Välineet: Oma jumppamatto

LatinoFit
Hauskalla ja menevällä LatinoFit tunnilla tanssitaan helppoja koregrafioita lattarimusiikkiin ja laitetaan hiki virtaamaan sekä kroppa töihin! Lopussa lyhyet venyttelyt. Aiempaa tanssikokemusta et tarvitse. 

Tehotreeni
Tehotreeni on kohtuullisen raskas ryhmäliikuntatunti, joka kehittää monipuolisesti kuntoa ja vahvistaa kehoa. Tunnit sopivat aktiiviliikkujille ja jonkin verran treenanneille, jotka nauttivat vauhdikkaasta menosta ja itsensä haastamisesta. (Voimisteluliitto)
Välineet: Oma jumppamatto

Body välineillä
Body on kattava tunti, jossa noin puolet tunnista tehdään liikkuvaa aerobista osaa, nostetaan sykettä ja saadaan hikeä päälle. Askeleet ovat helppoja ja tehokkaita ja saat ohjaajalta vaihtoehtoisia liikkeitä oman kuntosi ja kehosi mukaan. Toinen puoli tunnista keskitytään isoihin lihasryhmiin harjoittamalla kattavasti lihaskuntoa. Tällä tunnilla treenaat koko kropan kerralla! Loppuun tehdään palauttavat venyttelyt.
Välineet: Oma jumppamatto

Rumbita Fiesta 
Kirsi Kannaksen kehittämällä flamenco-tanssiin perustuvalla tunnilla kuka tahansa oppii tanssimaan! Tunnilla yhdistyvät tanssin ilo sekä helppo, mutta ilmaisuvoimainen liikekieli.

Yin-jooga
Erittäin rauhallinen, koko kehoa ja mieltä tasapainottava joogaharjoitus. Sopii kaikille, et tarvitse norkeutta tai aikaisempaa kokemusta joogasta. Pukeudu lämpimiin, joustaviin ja mukaviin vaatteisiin.
Välineet: Oma jumppamatto

Lihaskuntojumppa
Tehokas lihaskuntotunti, johon voi osallistua sekä vasta-alkajat että edistyneemmät kuntoilijat, jokainen oman kunnon mukaan. Tunti sisältää lyhyet alkuverryttelyt, lihaskunto-osuuden sekä lyhyet palauttavat venyttelyt. Tunnilla ei tehdä koreografista askellusta, vaan keskitytään yksinkertaisiin, mutta tehokkaisiin lihaskuntoliikkeisiin.
Välineet: Oma jumppamatto